Nu ska jag försöka skriva lite=)


Hej alla glada kompisar
Malin här, emelie är förtillfället ute och tränar (det är obligatoriskt) haha
Nu ska jag blogga lite tänkte jag, vi har inte riktigt haft tid.
Men vi lever och har det jätte bra.
Vi går i skolan från halv 9-22.00 på kvällarna så det är länge, men vi gör ju roliga saker.
Igår gjorde vi en show på scenen där jag agera kille. Och det sjuka är att jag var snyggare som kille, och det är INTE okej. haha

Idag har vi hållt en transfer i en buss, och det var ju nervöst, men det gick fint!
Jag har varit med om det värsta i hela mitt liv, och det var första dagen när vi skulle hålla en muntlig presentation om sig själv i 3 hela minuter framför klassen på ungefär 70 elever.
Och ni som känner mig vet att det inte är vad jag föredrar. haha
Men jag gjorde det!!!!

Alla människor här är jätte goa och glada, så är man social så är man på rätt ställe=)
Och jag och Emelie kan ju vara rätt sociala om vi bara lägger manken till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0